FANDOM

Slash
7 slash
Wiek Nieznany
Broń Kolczasty buzdygan
Kolor bandany Czarny
Płeć Mężczyzna
Gatunek Zmutowany żółw
Pierwsze pojawienie "Wyjście z kanałów część 2"
Slash lub lepiej znany jako Spike- były zwierzak Raphaela, a teraz jeden z wrogów żółwi. Debiutuje w odcinku "Wyjście z kanałów część 2"

WyglądEdytuj

Spike to niewielki żółw o dużej skorupie i długiej szyi. Miał dość duże stopy a jego skorupa była brązowo-zielona. Skóra również była zielona.

Po mutacji jego wygląd i charakter bardzo się zmieniły. Jego skóra była bardziej zielona niż normalna. Ma dużą skorupę i co dziwne na jego ciele pojawiły się kolce lecz żółwie ich nie miały. Stopy i ręce są teraz większe i masywniejsze. Dostał od Rapha czarną bandanę i bandaże na ręce a także broń- morgenstern (buzdygan).

CharakterEdytuj

Byłem zwierzątkiem Raphaela, do czasu gdy mutagen zrównał nasze siły. Raphael jest moim kumplem, ale mam zatarg z resztą drużyny – nigdy nie traktowali Raphaela tak, jak powinni! Czas zgładzić Mikey’a, Leo i Donniego… a wtedy Raphael i ja będziemy drużyną Żółwi!

Przez chwilę walczył u boku Rapha jednak dla jego "dobra" chciał zniszczyć jego braci. Nie chciał walczyć z Raphaelem bo nadal wiedział kim dla niego jest, ale gdy on stanoł po stronie żółwi nie wachał się rozpocząć z nim bitwy.

HistoriaEdytuj

Kiedy Donnie prawie go zabił Raphael zabrał mu ostatnią próbkę mutagenu na przechowanie. Ze złością wparował do swego pokoju i opowiadał mu o jego problemach z braćmi w tedy Mikey przyszedł prosić Rapha aby poszedł wraz z nimi posprzątać. Raphael ze złością zatrzasnął drzwi i poszedł do Splintera, ale poprzez trzaśnięcie z drzwiami mutagen spadł na ziemię i wylał sie na podłogę. Spike napił się trochę i zmienił sie w potwora. 

BrońEdytuj

Jego bronią jest kolczasty buzdygan.

UmiejetnościEdytuj

Ma bardzo dużo siły i jest też niezwykle wytrzymały. Ma bardzo ostre pazury i twardą skorupę. Jako jeden z gatunków żółwi może długo wytrzymać pod wodą bez tlenu.

CiekawostkiEdytuj

  • Bandany pokonanych wrogów powieszał sobie na ręce.
  • Oficialna strona Nickelodeon pisze, że Slash będzie się zmieniał. Kto wie może będzie piątym dobrym zółwiem
  • Ma gazy po liściach sałaty.