FANDOM

Michelangelo
2012 Michelangelo titled character image
Wiek: 15 lat
Broń: Dwa nunchaku łączące się w kusarigamę
Kolor bandany: Pomarańczowy
Płeć:
Gatunek: Zmutowany żółw
Rodzina: Mistrz Splinter (przyszywany ojciec), Leonardo, Raphael, Donatello (bracia)
Pierwsze wystąpienie: ,,Wyjście z kanałów cz.1"

Michelangelo jest jednym z czterech głównych bohaterów serialu. Jest najmłodszy z całej grupy i najmłodszym przybranym synem Splintera. Nie wyznacza się zbytnią ilością inteligencji. Można powiedzieć, że jest "tym zabawnym" w zespole.

Charakter Edytuj

Ma wielkie poczucie humoru i równie wielkie serce. Jego dziwaczne pomysły nie raz wpędziły grupę w kłopoty. Jest najmniej dojrzały w grupie, jednak widać, że z każdym kolejnym odcinkiem powoli dojrzewa. Jest najbardziej zabawny z żółwi. Mikey uważa, że świat (ludzie) mógłby zaakceptować jego i braci. Może on się wydawać niemądry w swoich słowach i lekceważący prawie wszystko, ale on jest na prawdę inteligenty... na swój Mikey'owy sposób.

Historia Edytuj

15 lat przed odcinkiem Wyjście z kanałów, część 1 został kupiony przez Hamato Yoshiego razem ze swoimi braćmi. Po walce z Kraangami, Yoshi został zmutowany w szczura. Upuszczając pojemnik z żówiami do mutagenu doczekał się przybranych synów.

Relacje Edytuj

Michelangelo- Michelangelo ma napięte stosunki z Raphem. Ciągle jest bity i wyśmiewany przez brata.

Ciekawostki Edytuj

  • W innych seriach jego powiedzonkiem było "Cowabunga!", a w tej "Booyakasha!"
  • Boi się Wiewióroidów.
  • Uwielbia pizzę.
  • Lubi nazywać przeciwników (np. Psigniot albo Rybiryj) i wkurza się gdy złoczyńcy sami się nazywają np. Król Szczurów.
  • Jego bandana jest najkrótsza.
  • Jest najniższy z rodzeństwa.
  • Ma najjaśniejszą skórę.
  • Ma niebieskie oczy, tak samo jak Leonardo, ale są one w jaśniejszym odcieniu.
  • Jego pokój pokazano jako pierwszy w serii.
  • Jest drugim żółwiem, którego pokazano bez maski.
  • Jako pierwszy z żółwi pokazał, że potrafią schować się całkowicie w skorupie.
  • W odcinku "Cel:April O'Nile" okazało się, że jest świetny w robieniu cieni o różnych kształtach.
  • Jest najmłodszym z żółwi.