FANDOM

Karai/Miwa
Character-detail-Karai
Wiek 16 lat
Broń Sztylety i Juji-ken (miecz)
Płeć
Gatunek Człowiek (wcześniej) zmutowany wąż (teraz)
Pierwszy Debiut "Nowa Dziewczyna"

Karai (Miwa) jest 16-letnią dawną "córką" Shreddera w Wojowniczych Żółwiach Ninja. Była mistrzem Kunoichi.

Charakter Edytuj

W przeciwieństwie do swoich poprzednich wcieleń, Karai została przedstawiona jako zbuntowana nastolatka. Wydaje sie, że ona cieszy się z popełnionych błędów i robienia problemów. Karai może być jednak poważna, gdy jest taka potrzeba. Czasami chce wiedzieć co się dzieje w jej otoczeniu przed podjęciem jakiegokolwiek ruchu, który ona lub lub jej były klan tego żałować.

Gdy tylko dowiedziała się prawdy o swojej prawdziwej rodzinie, można powiedzieć że "zmieniła strony".

Najwidoczniej ma słabość do osób, które również straciły matkę, jak widać w "Wendetta Karai", gdzie zawahała się przy słowach April, które zdradziły, że April też straciła matkę.

Karai/Miwa wydaje się być buntownicza, nieustraszona i silna, ale jednak jest całkiem miła i ma złamane serce.

Historia Edytuj

Gdy była bardzo mała, Shreder ją porwał i wychował jak córę. W odcinku ,,Zemsta jest moja'', gdy wpadła do mutagenu połączonego z anty-mutagenem, zamieniła się w zmutowanego węża, lecz może się też przemieniać w normalnego człowieka. Zamiana pojawiła się w jej charakterze, stała się dzika i nie do zatrzymania, znowu pracowała ze stopo-botami. Na początku przemiany zostały jej szczątki normalności, ale na krótko gdy powiedziała do Splintera ,,Ojciec''.

Relacje Edytuj

Donatello, Michelangelo , Raphael- Karai na początku nie uważała ich za nikogo ważnego, ale widać w odcinku ,,Zemsta jest moja'' że jest im wdzięczna za uratowanie.

Splinter- Na początku widziała w nim wroga, lecz potem traktowała go z wielkim szacunkiem gdy dowiedziała się że jest jej biologicznym ojcem. Jest dla niej bardzo ważny.

Leonardo- Na początku ich znajomości drwiła sobie z niego, ale też uważała go za godnego przeciwnika. Dobrze się z nim dogaduje, i dzięki niemu dowiedziała się o swoim ojcu. Leo zna Karai i wie na przykład że nie lubi przepraszać. Tak na prawdę nie wiemy czy Karai go lubi tak ja on ją, ale za to widać że uważa go za przyjaciela i jedyną osobę która wierzyła w jej iskierkę dobra od samego początku.

Shreder- Wychował ją jak własną córkę, ale wmawiał jej też o jej matce, to przez te słowa narodziła się jej nienawiść do Splintera. Gdy dowiedziała się prawdy, postanowiła go sama pokonać, lecz w czasie walki wpadła w pułapkę, która zmieniła jej charakter i stosunki do osób, które znała.

April O'Neil- Zrobiło się jej żal, gdy się dowiedziała o tym że też straciła matkę, ale tak to widać że te dwie dziewczyny łączy nienawiść do siebie nawzajem. April jednak jej uwierzyła, gdy Karai powiedziała że zamierza się sprzeciwić Shrederowi i pragnie spotkać swego prawdziwego ojca.

Casey Jons- Jeszcze nie wiadomo jakie relacje mają między sobą, lecz wiadomo że po przemianie porwała go jak reszte (żółwie oraz April).

Ciekawostki Edytuj

  • Shredder okłamał ją mówiąc, że to Splinter spowodował pożar i zabił jej matkę, aby ona znienawidziła go i razem z Shredderem doprowadziła do śmierci Splintera
  • Okazało się w "Ostateczne starcie", że Karai to tak na prawdę Miwa, biologiczna córka Splintera. Oficjalnie pokazano połączenia między nimi dość szczegółowo, choć wcześniej były wskazówki, które wskazywały na to, że Karai to Miwa, jak widać w jej reakcji, gdy Shredder powiedział "Czy zapomniałaś, co Hamato Yoshi zrobił mi... nam" (Spisek Kraangów).
  • Ma rozdarte zdjęcie, na którym jest jej mama, prawdopodobnie często na niego patrzyła, co wskazuje na to, że ma głębokie pragnienie spotkania się z matką.
  • Zmutowała się w trójgłowego węża, choć potrafi się przeobrazić w swoją dawną, ludzką postać, ponieważ DNA węża, które było w mutagenie było połączone z antymutagenem.
  • To również sprawia, że jest pierwszym mutantem, który może powrócić do swojej pierwotnej postaci.
  • Jej forma węża jest raczej ironiczna, ponieważ jej ojciec jest szczurem (a wiadomo, że węże żywią się głównie szczurami lub innymi gryzoniami.