FANDOM

Rahzar
5-rahzar
Wiek Nieznany
Broń Wielkie pazury
Płeć Mężczyzna
Gatunek Zmutowany pies
Pierwsze pojawienie "Nowy kumpel, dawny wróg"
Chris Bradford, Psigniot a obenie Rahzar- jeden z najlepszych uczniów Shredera. Debiutuje w odcinku "Nowy kumpel, dawny wróg ".

WyglądEdytuj

W ludzkiej postaci jest masywnym człowiekiem. Ma brązową brodę, wąsy i włosy. Nosi dwa stroje: jeden to niebieska koszula na ramiączkach, a drugi to czerwony strój.

Jako Psigniot przypomina umięśnionego psa. W niektórych miejscach jest pokryty kolcami. Jedna ręka jest niepropolcionalnie większa od reszy ciała a druga zaś malutka. Ma długi ogon, czarne oczy z czerwonymi źrenicami i czerwone spodnie.

Po kolejnej mutacji jest cały brązowy. Jest o wiele większy, silniejszy i chudszy. Przypomina kościo-wilka. Jego uszy są długie a pazury duże i ostre.

CharakterEdytuj

Najpierw byłem ninją, potem mutantem, a po kolejnej kąpieli w mutagenie przekształciłem się w prawdziwą BESTIĘ. Jako Dogpound byłem znośny, ale jako Rahzar budzę grozę i sieję śmierć. Przyszedł czas by pokazać Żółwiom kto tu rządzi!

HistoriaEdytuj

W czasie walce z żółwiami kiedy otoczyli jego i Xevera nie chciał żyć w chańbie przed Shrederem więc uderzył mieczem w wielki pojemnik z mutagenem.

Chris chciał odzyskać ludzką postać dlatego porwał Baxtera. Kiedy Mikey chciał ukraść im centryfugę zauważył go i zaczął z nim walczyć. Michelangelo wepchnął go do pojemnika z mutagenem i tak stał się Rahzarem.

BrońEdytuj

Jako Chris walczył mieczem. Jako Psigniot walczył pięściami, a jako Rahzar walczy ogromnymi szponami.

UmiejętnościEdytuj

W ciele Rahzara strzela i atakuje pazurami. Ponadto jest sprawny i silny.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego pies Chicito ugryzł go i dlatego stał się pso-mutantem.