FANDOM

==

April O'Nile
Tumblr mfu8j6HJQa1rl5fngo1 1280
Wiek 16 lat
Broń Tessen
Płeć Kobieta
Gatunek Mutant człowiek-Kraang
Rodzina Kirby O'Nile (ojciec)

Pani O'Nile (prawdopodobnie zmarła matka)

Przyjaciele Leonardo , Michelangelo , Raphael , Donatello , Splinter , Casey , Karai
Debiut Wyjście z Kanałów cz.1
Dubbing ANG Mae Withman
Dubbing POL Agnieszka Marek

April O'neil to 16-letnia bystra i atrakcyjna dziewczyna. April jest w połowie krangiem, gdyż krangowie dawno temu porwali jej matkę i robili na niej różne eksperymenty stąd dziewczyna ma niezwykłe zdolności.

CharakerEdytuj

April wiele razy pokazała że jest inteligentną i bystrą dziewczyną choć sama twierdzi że może nie zdać z matmy. Jest świeżo upieczoną wojowniczką Kunoichi. Ma duże umiejętności we władaniu tesenem jak i w swych mocach umysłowych. April jest niezwykle odważna i pomocna, traktuje żółwi jak swoich starszych braci.

HistoriaEdytuj

Nim April przybyła na świat krangowie porwali jej matkę i robili na niej eksperymenty. Kiedy April miała 6 lat krangowie uprowadzili jej matkę co spowodowało utraceniem jej na zawsze (prawdopodobnie).

RelacjeEdytuj

  • Raphael - pierwsza ludzka przyjaciółka Raphaela. On i April nie rozmawiają za często. Wstawił się trochę jej obronne kiedy Purpurowe Smoki próbował ją obrabować, ale także śmiał się z niej, kiedy została zaatakowana przez olbrzymiego gołębia. Jednak, był pod wrażeniem, że uciekła przed nią Karai.
  • Leonardo- Pierwsza ludzka przyjaciółka Leonarda. Ratuje April od Kraangów jak widać w pierwszych dwóch odcinkach pierwszego sezonu. Są bardzo dobrymi przyjaciółmi. Zazwyczaj dobrze dogadują się, ale nie współdziałają często.
  • Donatello - Donnie podkochuje się w April. Ona jednak daje mu zwykle tylko przyjaźń ale nie przeszkadzają jej podrywy Donniego. Donnie zawsze troszczy się o April i próbuje zrobić na niej jak najlepsze wrażenie udając bohatera.
  • Michelangelo - Ma dobre stosunki z Mikey'm. Są przyjaciółmi, czasami ze sobą gadają. Mikey lubi ją w połowie za to że jest fajna a w połowie za to że przynosi mu (i innym) pizze

CiekawostkiEdytuj

  • jej ojciec zmienił się w wielkiego zmutowanego nietoperza w odcinku sytuacja mutacja.
  • Jej matkę prawdopodobnie porwali krangowie.